zaterdag 11 oktober 2014

2014 - Schalkselynx


Patrick Lips alias Schalkselynx stelt opnieuw zijn werk tentoon op 1m². Nieuwe foto's uit de periode sinds de vorige editie van 1m². Hij zegt: "Het is en blijft een hobby, een hobby die mij veel voldoening geeft en waarbij ik mij ten volle kan uitleven. Van mijn partner heb ik op regelmatige basis de vrijheid om bepaalde evenementen te bezoeken zodat ik mijn collectie kan uitbreiden. Op die manier heeft ze dan ook de tijd om te gaan shoppen.
Mijn ontwerpen zijn geen kunstwerken, het zijn geen dingen die vastgelegd werden op een artistieke manier. Het zijn de alledaagse dingen waar men soms aan voorbijwandeld zonder ze gezien te hebben. Het zijn de elementen die mij de dagelijkse sleur laten vergeten. Het bewerken en kadreren neemt veel tijd in beslag en geeft me rust."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten